Λεπτομέρειες προγράμματοςΠρόγραμμα Workshop
Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και απαιτείται προεγγραφή. Δες παρακάτω το πρόγραμμα των workshop και δήλωσε συμμετοχή σε αυτά που σε ενδιαφέρουν.
Παρέχονται βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Παυλίτσα Ελισσάβετ, Products & Services Director at JOIST Innovation Park
JOIST Innovation Park - The Entrepreneurial Path that leads to Digital Transformation & Innovation
Πώς μέσα από την επιχειρηματικότητα μπορείς να εξελιχθείς; Τι σημαίνει Καινοτομία και Ψηφιακός Μετασχηματισμός και πως τα Πάρκα Καινοτομίας μπορούν να συμβάλουν σε αυτά;
Μιχαηλίδης Δημήτριος, Δημοσιογράφος Αγρονέα
Αγροτική Επιχειρηματικότητα
Επιχειρηματικότητα είναι η διάθεση για δράση με μεγάλες αβεβαιότητες. Οι αγρότες (γεωργοί, κτηνοτρόφοι, αλιείς και δασοκόμοι) είναι εξ επαγγέλματος φροντιστές του περιβάλλοντος και εξορισμού «επιχειρηματίες». Οι αγρότες είναι οι ΜΟΝΟΙ που παράγουν πραγματικό πλούτο. Απλά οι πλούσιοι βρίσκονται στον δευτερογενή και τριτογενή τομέα. Μάλιστα δεν αναγνωρίζονται ως επιχειρηματίες, παρά το ότι επενδύουν, διαχειρίζονται πόρους, παράγουν αγαθά και διαπραγματεύονται τιμές, και βέβαια δεν υποστηρίζονται από τα τοπικά επιμελητήρια, ούτε λειτουργούν ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ.
Τσαμέτη Αγγελική, Υποψήφια Διδάκτωρ, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Η επιχειρηματικότητα ως τρόπος σκέψης & δράσης
Στο workshop θα διεξαχθεί ένα παιχνίδι με τον τίτλο "Marshmallow Challenge" (η πρόκληση του ζαχαρωτού). Πρόκειται για ένα ομαδικό παιχνίδι το οποίο διεξάγεται παντού στον κόσμο με σκοπό να προσομοιώσει την ομάδα εργασίας σε μια start up επιχείρηση και να αναδείξει βιωματικά το πώς και το γιατί μια επιχείρηση είναι επιτυχής ή όχι και πώς αυτό σχετίζεται με την ομάδα εργασίας. Διδάσκει την επιχειρηματικότητα ως ένα τρόπο σκέψης και δράσης, δείχνει και αναδεικνύει την έννοια της ομάδας, του να δημιουργείς μια ομάδα που να μπορεί να συνεργαστεί, να μπορείς να αλλάζεις τα σχέδιά σου ξανά και ξανά ενσωματώνοντας νέα δεδομένα και πληροφορίες χωρίς να χάνεις το στόχο σου, δηλαδή να προσαρμόζεσαι
Εμμανουήλ Μάριος, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Η επιχειρηματικότητα ως τρόπος σκέψης & δράσης
Στο workshop θα διεξαχθεί ένα παιχνίδι με τον τίτλο "Marshmallow Challenge" (η πρόκληση του ζαχαρωτού). Πρόκειται για ένα ομαδικό παιχνίδι το οποίο διεξάγεται παντού στον κόσμο με σκοπό να προσομοιώσει την ομάδα εργασίας σε μια start up επιχείρηση και να αναδείξει βιωματικά το πώς και το γιατί μια επιχείρηση είναι επιτυχής ή όχι και πώς αυτό σχετίζεται με την ομάδα εργασίας. Διδάσκει την επιχειρηματικότητα ως ένα τρόπο σκέψης και δράσης, δείχνει και αναδεικνύει την έννοια της ομάδας, του να δημιουργείς μια ομάδα που να μπορεί να συνεργαστεί, να μπορείς να αλλάζεις τα σχέδιά σου ξανά και ξανά ενσωματώνοντας νέα δεδομένα και πληροφορίες χωρίς να χάνεις το στόχο σου, δηλαδή να προσαρμόζεσαι
Μιχαηλίδης Δημήτριος, Δημοσιογράφος Αγρονέα
Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
Οι τρείς τρόποι οικονομικής διαχείρισης, είναι η δημόσια οικονομική, η ιδιωτική οικονομική και η κοινωνική οικονομία. Οι δομές που τις υλοποιούν είναι, στην δημόσια (δήμοι, περιφέρειες, υπουργεία, ΝΠΔΔ), στην ιδιωτική (οι εταιρείες) και στην κοινωνική (ιδρύματα, συνεργατισμοί, ηθικές τράπεζες, αλληλόχρεα κεφάλαια). Στους συνεργατισμούς ανήκουν οι συνεταιρισμοί, όπως οι ΚοινΣΕΠ, οι ΚοιΣΠΕ, οι εργασιακοί συνεταιρισμοί κλπ. Τις λεπτές διαφοροποιήσεις μεταξύ κοινωνικής οικονομίας, κοινωνικής επιχειρηματικότητας και κοινωνικής πολιτικής, αξίζει να διευκρινιστούν.
Μιχαηλίδου Ελισάβετ, Δημιουργός ZeroWaste ειδών και Ιδρύτρια της Elismadeit
Πράσινη επιχειρηματικότητα
Μετά το green deal στην Ευρωπαϊκή Ένωση, κάθε τί «πράσινο» περιβάλλεται από ιδιαίτερο ενδιαφέρον. ¨Έχει ιδιαίτερη σημασία η ηθική εργασία, η ορθολογική χρήση των διαθέσιμων χώρων, η κυκλική οικονομία, το zero waste (μηδενικά απορρίμματα), η επανάχρηση προϊόντων κλωστοϋφαντουργίας κλπ. Ο πλανήτης είναι πεπερασμένος και η ισόρροπη αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων πόρων πρέπει να χαρακτηρίζει την «πράσινη» επιχειρηματικότητα.
Χατζηιωαννίδης Σωτήρης, Εμπορικός Δ/ντής, Skywalker
Οργάνωση Πωλήσεων
Στο workshop «Οργάνωση Πωλήσεων» γίνεται μια εισαγωγή στον τρόπο με τον οποίο μια νέα ή εδραιωμένη επιχείρηση θέλει να στήσει ένα τμήμα πωλήσεων προκειμένου να οργανώσει, να στελεχώσει αλλά και να ορίσει εμπορικές πολιτικές για την υπηρεσία / τα προϊόντα που θέλει να προωθήσει στην αγορά στην οποία απευθύνεται.